Вести

Ограничења француској La Poste за цене пакета у међународном саобраћају

postandparcel(преузето: Post & Parcel)

Француски национални оператор La Poste тренутно се налази у фази преиспитивања планова око повећања цена својих међународних пакетских услуга, пошто је надлежно Регулаторно тело за електронске и поштанске комуникације Француске (ARCEP) прошлог месеца одбио његове предлоге о повећању поштарине. Пре десетак дана, ARCEP је издао саопштење у коме се наводи да је националном оператору одобрено да од овог месеца повећа цене за пакете у унутрашњем саобраћају.

Даље

Јачање услуга међународне пакетске доставе и е-Трговине

vest1(преузето: IPC новости)

Европска комисија (ЕК) је издала саопштење у којем је представила акциони план о подстицању развоја електронске трговине и online услуга, са циљем да се у малопродајним трансакцијама, до 2015. године, удео е-Трговине удвостручи. Тренутно, удео е-Трговине у малопродајним активностима на европском тржишту износи 3,4%.

Даље

Либерализација тржишта поштанских услуга у Србији

vest1Утврђивањем нових лимита по маси и цени за резервисане поштанске услуге, започела је либерализација тржишта поштанских услуга у Републици Србији.

Даље

Укидање контроле цена поштанских услуга у Великој Британији

hellmail(преузето: Hellmail Postal News)

Најављено укидање контроле формирања цена комерцијалних поштанских услуга Royal Mail-а од стране Ofcoma у Великој Британији могло би да представља замку у виду додатних намета, штетних за развој директне поште. Наиме, према актуелним прописима, пошиљке у великом броју (bulk mail) су изузете од плаћања ПДВ-а.

Даље

Студија Комисије ЕУ показује да су цене међународних пакета превисоке

postandparcel(преузето: Post & Parcel)

Према једном значајном испитивању европског тржишта међународних пакета, цене доставе пакетских пошиљки у међународном саобраћају унутар ЕУ су превисоке, чиме се спречава раст и развој електронске трговине и продаја робе на даљину. У поменутој студији се напомиње да у Европској Унији постоји "двослојно" тржиште пакета, где мала и средња предузећа, за слање међународних пакета, плаћају много више од великих учесника у тржишту као што је, рецимо, Амазон.

Даље